خرید ساعت هوشمند

خرید ساعت هوشمند

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 306 | نویسنده : |

تاریخچه کوتاهی از ساعت هوشمند
در حالی که ساعت های دیجیتال از دهه ها قبل وجود داشته است - برخی از آنها دارای توانایی هایی مانند ماشین حساب و مبدل های واحد هستند - تنها در سال 2010 شرکت های فناوری شروع به انتشار ساعت هایی با توانایی های شبیه تلفن های هوشمند کردند.

اپل ، سامسونگ ، سونی و دیگر بازیکنان مهم ساعت های هوشمند را در بازار مصرف ارائه می دهند ، اما یک شرکت کوچک در واقع محبوبیت ساعت هوشمند مدرن را دارد. هنگامی که Pebble اولین ساعت هوشمند خود را در سال 2013 معرفی کرد ، مقدار زیادی رکورد از بودجه Kickstarter را جمع کرد و بیش از یک میلیون واحد فروخت.

اگر نیاز به خرید ساعت هوشمند اصل دارید، فروشگاه فونی شاپ یکی از بهترین ها در این زمینه می باشد.

در همان زمان ، پیشرفت در کوچک سازی سیلیکون درهای دیگر ساعتهای هوشمند مخصوص را باز کرد. به عنوان مثال شرکتهایی مانند Garmin از ساعتهای هوشمندی مانند Fenix ​​پشتیبانی می کنند که برای پشتیبانی از سفرهای کشور به عقب ، از نظر سنسورها و ردیاب ها ناهموارتر و بهینه تر شده اند. به همین ترتیب ، شرکت هایی مانند Suunto ساعت های هوشمندی را برای غواصی بهینه سازی کردند که در عمق قابل توجهی مدت زمان طولانی را تحمل می کنند.

ساعت های هوشمند چه کاری انجام می دهند؟
بیشتر ساعت های هوشمند - چه برای استفاده روزمره (مانند ساعت هوشمند اپل) و چه برای اهداف خاص (مانند Garmin Fenix) در نظر گرفته شده اند - مجموعه ای از ویژگی های استاندارد را ارائه می دهند:

اعلان ها: تلفن های هوشمند اعلان ها را نمایش می دهند تا از وقایع یا فعالیت های مهم مطلع شوند. انواع اعلان ها متفاوت است. دستگاه های متصل به تلفن هوشمند ممکن است اعلان های تلفن را روی مچ دست شما منعکس کنند ، اما ساعت های هوشمند دیگر اعلان هایی را نمایش می دهند که فقط یک پوشیدنی می تواند ارائه دهد. به عنوان مثال ، جدیدترین اپل واچ شامل یک سنسور سقوط است. اگر هنگام پوشیدن ساعت به زمین بیفتید ، حرکت بعدی شما را حس می کند. اگر هیچ حرکتی را تشخیص ندهد ، یک سری اعلان های تشدید شده را ارسال می کند. به اعلان پاسخ ندهید ، و ساعت فرض می کند شما آسیب دیده اید و از طرف شما به مقامات هشدار می دهد.
برنامه ها: فراتر از نمایش اعلان ها از تلفن ، ساعت هوشمند فقط به اندازه برنامه هایی که پشتیبانی می کند خوب است. اکوسیستم های برنامه متفاوت هستند و به محیط های اپل یا گوگل گره خورده اند. ساعت های هوشمند با هدف اختصاصی مانند پیاده روی یا غواصی ، به طور کلی از برنامه هایی که برای دستیابی به آن هدف نیاز دارند بدون امکان افزودن برنامه های دیگر پشتیبانی می کنند.
مدیریت رسانه: بیشتر ساعت های هوشمند جفت شده با تلفن های هوشمند می توانند پخش رسانه را برای شما مدیریت کنند. به عنوان مثال ، هنگامی که با استفاده از AirPods اپل در آیفون به موسیقی گوش می دهید ، می توانید از Apple Watch خود برای تغییر میزان صدا و آهنگ استفاده کنید.
پاسخ صوتی پیام ها: کمیک های قدیمی دیک تریسی را به یاد دارید ، جایی که کارآگاه قهرمان از ساعت به عنوان تلفن استفاده می کرد؟ ساعتهای هوشمند مدرنی که سیستم عاملهای watchOS یا Wear را اجرا می کنند از دیکته صدا پشتیبانی می کنند.
ردیابی تناسب اندام: اگر شما یک ورزشکار سخت گیر هستید ، یک باند تناسب اندام اختصاصی احتمالاً انتخاب بهتری نسبت به ساعت هوشمند است. هنوز هم ، بسیاری از ساعت های هوشمند شامل یک ضربان سنج و یک گام شمار برای پیگیری تمرینات شما هستند.
GPS: بیشتر ساعت های هوشمند دارای GPS برای ردیابی موقعیت مکانی شما یا دریافت هشدارهای خاص مکان هستند.
ماندگاری خوب در باتری: ساعت های هوشمند مدرن دارای باتری هایی هستند که با استفاده معمولی و کمی آب باقی مانده ، شما را در طول روز راحت می کنند. استفاده از باتری متفاوت است. اپل واچ معمولاً با یک بار شارژ 18 ساعت استفاده عادی دارد ، در حالی که ریگ دو یا سه روز است.
انواع ساعت های هوشمند
به طور کلی ، ساعت های هوشمند دو بازار در بازار پوشیدنی ها را اشغال می کنند. اول ، یک ساعت هوشمند همه منظوره - مانند اپل واچ و اکثر دستگاه های Wear مجهز به Google - شکل و عملکرد را با هم ترکیب می کند. آنها برای جایگزینی ساعت های مچی مکانیکی طراحی شده اند و به شدت به تلفن های هوشمند وابسته هستند. آنها را به عنوان یک دستگاه پشتیبانی از تلفن خود تصور کنید که اتفاقاً روی مچ دست خود نگه می دارید.




می پسندم نمی پسندم

جمعه 27 ارديبهشت 1400 -19:10 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: